środa, 3 września 2014

czy na pewno nieporadna?

Nieporadna mamuśka? Teraz już chyba nie do końca :) Pierwsze kroki młodej matki owszem są trudne i nieporadne ale teraz już mam troszkę doświadczenia. Synek właśnie skończył siedem miesięcy i tyle czasu mieliśmy na zapoznanie się ze sobą. Mamy wypracowany plan dnia, czynności, które muszę wykonać. Znam już pory snu mojego dziecka, rozumiem jego płacz. Już nie jestem taka nieporadna :) Zyskałam przez to trochę więcej czasu na inne domowe obowiązki oraz parę chwil dla siebie. 
Mamuśka zaczęła przekopywać internet wzdłuż i wszerz. Wpadłam na pomysł aby skorzystać na moim wolnym czasie. Zaczęłam więc udzielać się w konkursach, zarejestrowałam się na wielu portalach dotyczących dzieci, rodzicielstwa, żywienia niemowląt. Oto co zyskałam:

- dwie ciekawe książki,
- uczestniczyłam w nagraniach odcinków Mam Talent jako publiczność,
- dania obiadowe w słoiczkach dla maluszka marki Hipp,
- łyżeczkę do karmienia,
- kosmetyki Oillan,
- body dla dziecka,
- bilety na kabaret Koń Polski,
- płyty DVD z bajkami,
- bilety do cyrku,
- karnet do groty solnej,
- kilka rabatów na obiadki w słoiczkach, deserki, soczki, pieluszki.

Nauczyłam się oszczędzać, rozsądnie kupować rzeczy dla maleństwa i stałam się łowczynią promocji. Teraz mam w jednym paluszku promocje na produkty dla dzieci w każdym sklepie w moim mieście :) 

Dzięki temu w portfelu zostaje nam kilka złotych więcej a my od czasu do czasu korzystamy z różnych atrakcji.

Można, trzeba tylko chcieć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz